0 0

Prekių pristatymas

1.1. Prekės gali būti pristatomos Pirkėjui tik Lietuvos, Latvijos ir Estijos Respublikų teritorijose, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas raštu susitaria kitaip.

1.2. Užsakytos Prekės perduodamos Pirkėjui, vienu iš toliau nurodytų būdų, pasirinktu Pirkėjo Prekių užsakymo metu:

1.2.1. pristatant Prekes Pirkėjo nurodytu Prekių pristatymo adresu per pardavėju pasirinkimu pasitelktą Prekių pristatymo paslaugas teikiančią kurjerių tarnybą; arba

 1.2.2. Pirkėjui atsiimant Prekes savarankiškai iš prekių atsiėmimo centro Vilniuje. Atkreipiame Jūsų dėmesį į tai, kad detali informacija dėl Prekių atsiėmimo vietos (atsiėmimo centro adresas), taip pat Pirkėjų aptarnavimo laiko skelbiama Tinklapyje.

1.3. Priklausomai nuo Pirkėjo pasirinkto Prekių perdavimo būdo, Prekių pristatymo mokestis (jeigu taikomas) yra aiškiai nurodomas Tinklapyje Prekių užsakymo pateikimo momentu.

1.4. Jeigu Tinklapyje ir (ar)  Pirkėjui pateikiamame Prekių užsakymo patvirtinime (šių Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių 2.6 punktas) nėra nurodyta kitaip, Prekės parengiamos perduoti  prekių atsiėmimo centre ir (ar) pristatomos Pirkėjui per ne ilgesnį kaip 15 (penkiolikos) darbo dienų terminą, skaičiuojamą nuo aplinkybių.

1.5. Pasirinkus savarankišką Prekių atsiėmimą, užsakytas Prekes iš prekių atsiėmimo centro būtina atsiimti ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo mūsų pranešimo apie galimybę atsiimti Prekes Jums pateikimo. Jeigu Prekės nėra atsiimamos per aukščiau nurodytą terminą ir (ar) Jūs mūsų neinformuojate ir nesuderinate su mumis vėlesnio Prekių atsiėmimo ar kitų Prekių atsiėmimo sąlygų (t. y. neatliekate kitų daiktų priėmimui būtinų veiksmų), bus laikoma, kad Jūs atsisakote Sutarties ir pardavėjas neturi Jums jokių įsipareigojimų, kylančių iš šios Sutarties, išskyrus grąžinti visas Jūsų  jau sumokėtas sumas - Prekių kainą.

1.6. Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais Prekių pristatymas gali vėluoti. Tokiu atveju pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti kitą Pirkėjui tinkantį Prekių pristatymo terminą arba atšaukti Prekių užsakymą, jei Pirkėjas to pageidauja.

1.7. Visais atvejais pardavėjas atleidžiama nuo atsakomybės už Prekių pristatymo termino pažeidimą, jeigu Prekės Pirkėjui nėra pristatomos laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių ir (ar) nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių.

1.8. Jeigu Prekės pristatomos Pirkėjui, Pirkėjas įsipareigoja priimti Prekes pats, išskyrus, jeigu Prekių užsakymo metu skiltyje „Pastabos“ Pirkėjas nurodo kito asmens, priimsiančio Prekes, vardą ir pavardę. Tuo atveju, kai Prekių užsakyme nurodytu pristatymo adresu Pirkėjo ar Pirkėjo nurodyto asmens nėra, pardavėjo įgaliotas asmuo (kurjeris) turi teisę išduoti Prekes bet kuriam kitam nurodytu adresu esančiam veiksniam pilnamečiam asmeniui, pateikusiam mokėjimo už Prekes patvirtinimą ar kitą dokumentą, patvirtinantį Sutarties sudarymą ar teisę priimti pristatomus daiktus. Tokiu atveju, Pirkėjas neturės teisės reikšti  jokių pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam subjektui.

1.9. Laikoma, kad Prekės perduotos Pirkėjui tinkamai, kai pasirašomas:

1.9.1. Prekių perdavimą - atsiėmimą  prekių atsiėmimo centre patvirtinantis dokumentas (pavyzdžiui perdavimo – priėmimo aktas, sąskaita ar pan.); arba

1.9.2. Prekių pristatymo paslaugas teikiančio trečiojo asmens (kurjerio) pateiktas, Prekių pristatymą patvirtinantis dokumentas (pavyzdžiui pristatymo važtaraštis, sąskaita ar pan.).

1.10. Pirkėjas patvirtina, jog jam yra žinoma aplinkybė, kad, pasirašius Prekių perdavimą (pristatymą ir (ar) atsiėmimą) patvirtinantį dokumentą, Prekių atsitiktinio žuvimo ir (arba) sugedimo rizika pereina Pirkėjui.

1.11. Prekių kiekis ir jų įpakavimas tikrinami Prekių perdavimo Pirkėjui metu. Prekių perdavimo metu nustačius Prekių kiekio trūkumą, Prekių ir (ar) Prekių pakuotės pažeidimus, tokius trūkumus privalote nurodyti Prekių perdavimą patvirtinančiame dokumente (kaip aptarta 1.9 punkte), taip pat nedelsiant informuoti apie tai raštu Tinklapyje ar Taisyklėse nurodytais kontaktiniais rekvizitais. Tokiu atveju pažeidimai, atsiradę dėl pardavėjo kaltės, šalinami Pirkėjo ir pardavėjo suderinta tvarka ir terminais. Vėliau pretenzijos dėl Jums perduotų Prekių kiekio ir (ar) įpakavimo nepriimamos.

Individualus požiūris

Inovatyvios produktų technologijos

Unikali žinių ir patyrimo erdvė

Autorizuotas partneris

Svetainėje naudojami slapukai. Jei sutinkate su slapukų naudojimu spauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau apie slapukus galite skaityti Privatumo politikoje.